07 d’octubre 2020

EN MAHAMADOU DAMBELLEH JARRA SERÀ EL PROTAGONISTA DEL PROGRAMA DE TV3 "ELS MEUS fILLS"

Serà aquest proper diumenge 11 d'octubre que el nedador del C.N.Castellfollit Mahamadou Dambelleh Jarra i la seva família seran els protagonistes del programa presentat per Gemma Nierga "Els meus Fills" de TV3 a les 22:50 de la nit.




“Els meus fills”, és una sèrie documental produïda pel Departament de Nous Formats, dirigida per Xavier Brichs i presentada per la periodista Gemma Nierga. Una nova entrega, amb un format molt semblant a l’anterior, que continua tenint com a eix conductor la relació entre pares i fills.

El programa “Els meus pares”, un homenatge amable i emotiu a la figura dels pares i les mares de personatges famosos, era, alhora, un viatge a la infància i la joventut de la gent més coneguda del país. Ara, la periodista Gemma Nierga va una mica més enllà i es proposa descobrir com són les relacions entre pares i fills quan les circumstàncies no semblen les més fàcils. Una novetat d’aquest “spin-off” és que les famílies no són mediàtiques, però l’espectador trobarà que, darrere de cada episodi, s’expliquen grans històries. Perquè “Els meus fills” arriba a TV3 ple de relats molt emotius i amb una gran dosi de superació personal.

“Els meus fills” presenta històries universals i se centra en el punt de vista dels fills per entendre com s’ho han fet els pares per acompanyar-los. Alguns capítols estan protagonitzats per nois i noies molt joves. Hi ha episodis en què es presenten dues històries alhora.